loading...
شرکت فرش آرمان
arman بازدید : 178 پنجشنبه 16 اسفند 1397 نظرات (1)

فرش ماشینی ۲۴ متری

فرش ماشینی ۲۴ متری معمولاً با هر دستگاه بافندگی قابل بافت نیست.

شرکت های فرش ماشینی که دستگاه های پیشرفته تری دارند، دستگاه آنها توان بافت فرش ماشینی با عرض ۴ متر را دارد می توانند فرش ماشینی ابعاد بزرگ و یا فرش ماشینی قواره بزرگ تولید کنند.
ابعاد فرش ماشینی ۲۴ متری۴×۶ است البته شرکت فرش آرمان بنا به تقاضای مشتریان فرش ماشینی با ابعاد بزرگ فرش ماشینی ۲۰ متری و فرش ماشینی ۲۴ متری و فرش ماشینی ۳۲ متری و غیر هم تولید میکند و به مشتریان خود ارائه می کند تولید کننده های فرش ماشینی ابعاد بزرگ در ایران محدود هستند و اکثر تولید کننده های فرش ماشینی ابعاد بزرگ را تولید نمی کنند البته فرش ماشینی ۲۴ متری معمولاً با کیفیت های متفاوتی بافت می‌شود یعنی ممکن است از نوع فرش ماشینی ۲۴ متری ۷۰۰ شانه باشد یا فرش ماشینی ۲۴ متری هزار شانه باشد و یا اینکه فرش ماشینی ۲۴ متری ۱۲۰۰ شانه باشد.

خرید فرش ۲۴ متری ماشینی

در واقع اگر مشتری فرش ماشینی ۲۴ متری خریداری کند مطمئناً جز یکی از این سه دسته فرش ماشینی خواهد بود البته باید در نظر داشت فرش ماشینی قواره بزرگ معمولاً سنگین‌تر است و مشتری باید در نظر داشته باشد که برای حمل و نقل آن و یا شستشوی آن ممکن است که می به زحمت بیفتد با این حال چون فرش ماشینی یکپارچه است اگر فضای منزل شما بزرگ باشد نمای جالبی به خانه شما می دهد.
البته مشتریانی هم هستند که فرش ۱۵ متری ماشینی و یا فرش ۱۸ متری ماشینی نیاز دارند باید مد نظر داشته باشند که بافت این نوع فرش ها معمولا بین یک یا دو هفته طول خواهد کشید جنس این نوع فرش ها از چله پلی استر پنبه و پود پنبه با بهترین کیفیت و انتخاب فرش ها از آکرولیک هیت ست شده یا به اصطلاح نخ بدون پرز می باشد.

 

 

فرش ۲۴ متری ماشینی

فرش ۲۴ متری ماشینی هم مثل فرش های ۱۲ متری و ۹ متری به همان حالت بافته می‌شود و ریشه و زیگزاگ آن شبیه همان فرش ها می باشد.
برای خرید فرش ماشینی ۲۴ متری باید در نظر داشته باشید که وزن و مساحت یک فرش ۲۴ متری ماشینیدقیقا ۲ برابر فرش ماشینی ۱۲ متری می باشد فرش ۳۶ متری و فرش بیست متری
فرش ۱۸ متری ماشینی توسط کارخانجات فرش ماشینی تولید می شود اکثراً فرش ها در ابعاد بزرگ فرش ماشینی به صورت سفارشی بافته می شود اگر بخواهید ابعاد فرش ماشینی بزرگ را دقیق تر بدانید باید با شرکت فرش ماشینی آرمان تماس بگیرید.
شرکت فرش آرمان  ۱۲۰ ۵۰ ۵۴۷ ۰۳۱
البته فرش ماشینی با کیفیت پایین‌تر هم به صورت فرش ماشینی با ابعاد بزرگ بافته می شود ولی طرفداران زیادی ندارد به دلیل اینکه این فرش ها بزرگ هستند اگر کیفیت پایینی داشته باشند زود خراب و یا پاره می‌شوند.
شرکت فرش آرمان با سابقه ۱۵ ساله در تولید فرش ماشینی بهترین کیفیت فرش را به مشتریان خود ارائه می دهد و به مشتریان اطمینان می دهد که فرش خریداری شده با بهترین کیفیت بافت به آنان ارائه شده است.

فرش بیست متری

عرض فرش ۲۰ متری متر و طول آن ۵ متر می‌باشد این فرش معمولاً از عرض بافته می‌شود یعنی دستگاه فرش ماشینی که توان بافت فرش هایی با عرض ۴ متر دارد وقتی با آن دستگاه می خواهیم فرش بیست متری ببافیم باید فرش از عرض بافته شود.

فرش ۳۶ متری

مشتری عزیز باید در نظر داشته باشد که فرش ۳۶ متری ماشینی اگر قرار باشد با دستگاه های بافندگی که در حال حاضر موجود است بافت شود ابعاد آن بسیار جالب خواهد بود چراکه عرض این فرش ۴ متر و طول آن ۹ متر خواهد بود و نمی توان فرش را با عرض بیشتری بافت یعنی آنکه بعضی از مشتریان می خواهند این فرش های بزرگ را با عرض ۵ و یا ۶ متر خریداری کنند و با توجه به توضیحات قبلی باید مد نظر داشته باشند که تولید فرش ماشینی قواره بزرگ بیشتر از ۴ متر امکان پذیر نیست.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 851
  • بازدید کلی : 4,400